10 minute workout plan: σχοινακι

Θα μου πεις… τι είναι 10 λεπτά; Τι μπορώ να κάνω μέσα σε 10 λεπτά; Κι όμως… Πως θα σου φαινόταν αν σου έλεγα ότι  μπορείς να κάψεις 100 θερμίδες μ' ένα απλό 10λεπτο work out με σκοινάκι;

Το σκοινάκι κάνει καλό και στο σώμα σου και στο μυαλό σου (και στην τσέπη σου!) ακόμα και με μια απλή 10λεπτη προπόνηση και τώρα ήρθε η στιγμή να σου δοκιμάσεις το καλύτερο fat burning πρόγραμμα με σκοινάκι!

0:00 – 1:00 Πήδα πάνω από το σκοινάκι με τα πόδια μαζί, 1 στροφή την φορά
01:00 – 02:00 Κάνε στατικό τρεξιματάκι ενώ γυρνάς το σκοινάκι
02:00 – 03:00 Jumping Jacks (χωρίς σκοινάκι)
03:00 – 04:00 Κάνε σκοινάκι εναλάσοντας τα πόδια με τα γόνατα ψηλά
04:00 – 05:00 Πλαινά πηδηματάκια με τα 2 πόδια ενωμένα
05:00 – 06:00 Πήδα πάνω από το σκοινάκι με τα πόδια μαζί, 1 στροφή την φορά
06:00 – 07:00 Κάνε στατικό τρεξιματάκι ενώ γυρνάς το σκοινάκι
07:00 – 08:00 Jumping Jacks (χωρίς σκοινάκι)
08:00 – 09:00 Κάνε σκοινάκι εναλάσοντας τα πόδια με τα γόνατα ψηλά
09:00 – 10:00 Κάνε ψηλά πηδηματάκια ετσι ώστε να καταφέρεις να περάσεις 2 φορές το σκοινάκι κάτω από τα πόδια σου
Και μην ξεχνάς. 3 10λεπτα workouts ισούνται με περισσότερες από 380 καμμένες (και χαμένες) θερμίδες.  
0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.