Tip #4: Xυμος χωρις αποχυμωτη

SVpost_140127_a

Δε χρειάζεται να διαθέτετε αποχυμωτή για να φτιάξετε έναν νόστιμο και υγιεινό χυμό φρούτων και λαχανικών. Και όταν λέω λαχανικών, δεν εννοώ να δοκιμάσετε ότι ζαρζαβατικό έχετε στο ψυγείο, ειδικά αν δεν είστε συνηθισμένοι σε τέτοιες γεύσεις. Προτείνω να ξεκινήσετε με το απλό και “εύκολο” καρότο, που υπάρχει ούτως ή άλλως σε πολλούς χυμούς του εμπορίου, και να προχωρήσετε με το γεμάτο θρεπτικά συστατικά παντζάρι. Αυτά που θα χρειαστείτε μόνο είναι ένα μούλτι και ένα σουρωτήρι, που υπάρχουν, νομίζω, σε κάθε σπίτι. 

Για αυτό το χυμό μήλου-καρότου-παντζαριού θα χρειαστείτε:

1 μήλο κομμένο σε φέτες

2 καρότα κομμένα σε ροδέλες

μισό παντζάρι κομμένο σε 4 κομμάτια

φυσικό χυμό πορτοκαλιού, χυμό μήλου ή άλλο χυμό του εμπορίου ή νερό

λίγο τζίνζερ, προαιρετικά

Ξεκινήστε βάζοντας τα καρότα, το παντζάρι και το τζίντζερ στο μούλτι μαζί με μισή κούπα περίπου χυμό. Χτυπήστε τα καλά μέχρι να διαλυθούν, όσο γίνεται περισσότερο. Μπορεί να χρειαστεί να προσθέσετε ακόμα λίγο υγρό, ανάλογα με το πόσο δυνατό είναι το μούλτι σας. Χρησιμοποιήστε ένα σουρωτήρι και στραγγίστε το περιεχόμενο σε ένα μπολ με τη βοήθεια ενός κουταλιού ή μιας σπάτουλας για να βγάλετε όσο το δυνατόν περισσότερο χυμό. Ρίξτε το χυμό που έχετε στραγγίξει πάλι στο μούλτι και προσθέσετε το μήλο. Χτυπήστε πάλι καλά και σερβίρετε με λίγο τζίντζερ και sticks καρότου μέσα στο ποτήρι.

SVpost_140127_b

Η Μαρία είναι αρχιτέκτονας. Μεγάλωσε, σπούδασε και μένει στη Θεσσαλονίκη. Προτιμά το λευκό και τα φυσικά υλικά στο χώρο της, αλλά και στους χώρους που σχεδιάζει. Αγαπά το υγιεινό φαγητό και ειδικά το πρωινό! Και τη σοκολάτα, εννοείται! Αν δεν βρίσκεται στο γραφείο, στην κουζίνα ή αν δε φωτογραφίζει τα πρωινά της στο πάτωμα της κρεβατοκάμαρας, τότε σίγουρα κινείται μεταξύ τραμπάλας και τσουλήθρας πίσω από ένα αεικίνητο εναμισάχρονο. Στη στήλη Food | Recipes κάθε εβδομάδα θα δείτε συνταγές για εύκολα, ελαφριά πιάτα και tips για την κουζίνα σας.

Be first to comment

Solve : *
16 ⁄ 8 =