231801_thumb_612x765

Η αλήθεια είναι πως δεν είναι λίγες οι φορές που εμείς οι εργαζόμενες γυναίκες, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα καθημερινό άθλο. Και αυτός αποτελεί τι θα φορέσουμε στη δουλειά. Έχουμε διαβάσει χιλιάδες άρθρα και οδηγούς για το ποιο θα ήταν άραγε το κατάλληλο workwear outfit και το συζητήσαμε με φίλες και φίλους. Έχουμε όμως αντιληφθεί ποια είναι τα όρια μας και από ποιο σημείο έχει να κάνει με το πόσο ικανές είμαστε και το ποια φοράει το πιο αποκαλυπτικό ντεκολτέ ή τη πιο κοντή φούστα; Και πόσο σημασία πρέπει να δώσουμε σ αυτό τελικά; 

Όλο αυτό δεν είναι τυχαίο μιας και έρευνες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που είναι υπερβολικά αποκαλυπτικές στο χώρο εργασίας τους κινδυνεύουν να σαμποτάρουν την καριέρα τους. To ωραίο φύλο άλλωστε δεν παύει να είναι ωραίο, και γι’αυτό το λόγο κερδίζει και τον ανάλογο θαυμασμό, αλλά υπάρχουν στιγμές που οποιαδήποτε γυναίκα θα ήθελε να αναδείξει τις νοητικές της ικανότητες όπως και τα διάφορα εργασιακά της skills. Από την άλλη κάποιος θα μπορούσε να αναφέρει ότι τείνουμε να σκεφτόμαστε βάση στερεοτύπων, αλλά δε πιστεύω καμιά γυναικά που θα ήθελε να διαπρέψει για τις επαγγελματικές της επιτυχίες να έμπαινε σε αυτό το τρυπάκι, μιας και κατά βάθος η ίδια γνωρίζει ότι πολλά πράγματα στηρίζονται σε  καθαρά ενστικτώδη χαρακτηριστικά των δύο φύλων και ενίοτε τα μέλη του αντρικού φύλου δε χρειάζονται και πολύ για να αποπροσανατολιστούν.

“όσο περισσότερο δέρμα φαίνεται, τόση λιγότερη δύναμη και υπεροχή σου προσδίδει, και αυτό ισχύει τόσο για άντρες όσο και για γυναίκες”

Υπάρχουν γυναίκες που υποστηρίζουν ότι οι αποκαλυπτικές τους εμφανίσεις στο γραφείο τις βοήθησε να προαχθούν. Από την άλλη όμως η μη υποστηρικτές αυτής της στάσης κάνουν θέμα για ένα αρνητικό στιγματισμό που μπορεί να στοιχίσει στην καριέρα μιας γυναίκας.

Έχε λοιπόν υπόψη ότι εσύ είσαι το brand σου. Ανάμεσα στο ζήτημα κατά πόσο τα κατάλληλα outfits στη δουλειά εκτείνονται από flip-flop και πολύ στενά παντελόνια για τους άντρες μέχρι κοντές φούστες και αποκαλυπτικά ντεκολτέ για τις γυναίκες, πρέπει να λάβουμε υπόψη πως όσο μπροστά και προοδευτικοί να είμαστε, συνεχίζουν ακόμη να ισχύουν κάποιοι κανόνες και στερεότυπα.

Η επιλογή όμως τελικά είναι δική μας και το εμπορικό μας σήμα που σε αυτή την περίπτωση θεωρείται η προσωπικότητα μας θέλουμε να την αντιπροσωπεύεται επάξια. Η επιλογή είναι δική μας εάν θα αφήσουμε μια κοντή φούστα -που μας αρέσει- να ορίζει ότι μερικά στενόμυαλα κεφάλια θα κρίνουν τις ικανότητες μας.