Tailor Made Issue

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης, πέρα από την αβεβαιότητα και την αμφιβολία που σε γενικές γραμμές επικρατεί, παρατηρείται και η τάση για επιστροφή στα θεμελιώδη και στα βασικά. Επαναδιαπραγματευόμενοι τη βαρύτητα και τη σπουδαιότητα των μέχρι τώρα επιλογών μας, όλοι καλούμαστε να προσαρμοστούμε σε μια νέα καταναλωτική πραγματικότητα, όπου το χρήμα σαφέστατα παίζει σημαντικότατο ρόλο, χωρίς παρ’όλα αυτά να αποτελεί το μοναδικό μας σημείο αναφοράς. Η ανάγκη αναζητά την ικανοποίηση της.

00981 (Custom)

Πάνω σε αυτή τη φιλοσοφία, λειτουργεί διαχρονικά όλη η ιστορία τόσο του εμπορίου όσο και της τέχνης. Τα ρούχα αποτελούν για όλους μας μια ανάγκη, ανεξάρτητα από την προτεραιότητα που έχουν ως αγαθά, συγκρινόμενα υποθετικά με αυτά της σίτησης μας. Η λύση λοιπόν, βρίσκεται στην απόκτηση τους, είτε από κάποιο πολυκατάστημα, είτε υπό την καθοδήγηση ενός προσωπικού ράφτη, καθώς η παροχή των υπηρεσιών του, δεν αποτελεί πλέον αποκλειστικό προνόμιο για τους σύγχρονους ευγενείς. Σαφέστατα αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο συγκριτικά με τα έτοιμα μεγεθολογία των καταστημάτων λιανικής, ο καταναλωτής καλείται να επισκεφτεί τουλάχιστον 3 φορές τον επιλεγμένο ράφτη, προκειμένου να βιώσει την εμπειρία της δημιουργίας ενός ρούχου, ΜΟΝΟ για εκείνον.

Ένα ρούχο που σε συνεννόηση και συνεργασία με το ράφτη θα εξωτερικεύσει οπτικά, όλες τις μικρές εκείνες λεπτομέρειες που κάνουν το κάθε σωματότυπο τέλεια μοναδικό. Θα δώσει έμφαση και θα τονίσει όλα τα σημεία που κανένα από τα ready to wear ρούχα δεν κατάφερε μέχρι τώρα να δώσει, δίνοντας μας ταυτόχρονα μια ικανοποίηση απέναντι στην ενοχικότητα που πολλές φορές νοιώθαμε μπροστά στο βλέμμα της κάθε sales advisor, που επέμενε πως το ρούχο που δοκιμάζαμε μπροστά από τον καθρέφτη, δείχνει τέλειο πάνω μας!

Η επιλογή διαφορετικής ραφής, η εξερεύνηση και η ανακάλυψη πιο πρακτικών αλλά και ταυτόχρονα πιο κομψών μεθόδων για τη αυξημένες καθημερινές και επαγγελματικές απαιτήσεις είναι μερικές μόνο από τις επιπλέον λύσεις που μπορούν να δώσουν απάντηση σε πολλά ζητήματα που μέχρι τώρα έδειχναν δεδομένα. Το θέμα λοιπόν δεν ήταν ποτέ τα χρήματα, αλλά η προτεραιότητα που έχει για εμάς η κάθε ανάγκη που καλούμαστε να ικανοποιήσουμε.

Ίσως σε αυτό το σημείο να δώσουμε την απάντηση που ο εαυτός μας χρειάζεται, ανακαλύπτοντας πως η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της κατασκευής ενός ρούχου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο για εμάς, δεν κοστίζει τίποτε περισσότερο από μια επιλογή. Την επόμενη λοιπόν φορά που θα κάνετε έρευνα αγοράς χωρίς να βρείτε αυτό που ακριβώς έχετε στο μυαλό σας, πριν αποφασίσετε να επιλέξετε με κρύα καρδιά αυτό που ήταν λιγότερο άσχημο πάνω σας, ίσως αξίζει να δοκιμάσετε την εμπειρία ενός tailor made ρούχου. Αλήθεια τι έχετε να χάσετε;

Με καταγωγή από τη Σούρπη του Βόλου, εγκαταστάθηκα στην Αθήνα τα τελευταία 12 χρόνια. Κατά την περίοδο αυτή σπούδασα Fashion Styling, Fashion Marketing και Visual Merchandising ενώ αργότερα ασχολήθηκα και με τη φωτογραφία. Η μόνιμη διάθεση για πειραματισμό και η διαρκής ανάγκη εξέλιξης, με έφεραν σε επαφή με εξίσου δημιουργικούς και ανήσυχους ανθρώπους, όπου οι συνεργασίες μαζί τους, μου επιβεβαίωσαν πως ακολουθώ μια κατεύθυνση απόλυτης προσωπικής ικανοποίησης. Αυτή την περίοδο δραστηριοποιούμαι στο χώρο της παρουσίασης ρούχων και διδάσκω Visual Merchandising στη Pansik. Η καθημερινή μου έρευνα για έμπνευση, στον τομέα της μόδα, και της τέχνη βρίσκεται διαθέσιμη στις ιστοσελίδες μου, www.stylists.gr & www.merchandising.gr. Ο ελεύθερος μου χρόνος είναι μοιρασμένος ανάμεσα στη βιβλιοφαγία, την αναρρίχηση και το ποδήλατο στην πόλη.

Be first to comment

Solve : *
28 − 8 =