Τα fitness collabs που θα κυριαρχήσουν το 2018

Τα fitness collabs που θα κυριαρχήσουν το 2018

Oι combination προπονήσεις που θα αρχίσεις να ακούς όλο και πιο συχνά

Τα fitness collabs είναι γεγονός και αναμένεται να κυριαρχήσουν μέσα στο 2018. Έχεις ρωτήσει και εσύ κάποιον αν προτιμάει περισσότερο τη yoga από το pilates; Δεν είσαι η μόνη, γιατί κάπως έτσι δημιουργήθηκε το yogalates, το οποίο συνδυάζει τις ασκήσεις κοιλιακών από το pilates με τη τακτική αναπνοών από τη yoga.

Γνωρίζουμε ότι πρέπει να κάνουμε ασκήσεις cardio, αντίστασης και λίγο streching, αλλά ειλικρινά ποιος έχει χρόνο να τα προγραμματίσει όλα αυτά; Και όμως, θα έπρεπε γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς, ο συνδυασμός αντίθετων προπονήσεων είναι πολύ πιο αποτελεσματικός.

Αυτές είναι οι συνδυαστικές προπονήσεις που θα αρχίσεις να ακούς όλο και πιο συχνά:

Yoga x Running

Μπορεί να σκέφτεσαι ότι δύο πιο αντίθετα πράγματα δεν είναι δυνατό να συνδυαστούν. Και όμως, οι ασκήσεις αναπνοών στη yoga μπορούν να αυξήσουν τις αντοχές σου στο τρέξιμο. Παράλληλα, είναι ένα πολύ καλό ζέσταμα των μυών πριν αρχίσεις να τρέχεις, αλλά και χαλάρωσης αφού τελειώσεις.

Swimming x HIIT

Η κολύμβηση για 30 λεπτά είναι το ίδιο αποτελεσματική όσο μία “σκληρή” προπόνηση μίας ώρας. Καταλαβαίνεις ότι αν προσθέσεις και ασκήσεις HIIT το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο. Για παράδειγμα, το jogging μέσα στη πισίνα είναι άσκηση cardio με μεγαλύτερα αποτελέσματα από ότι ένα απλό jogging.

Dance x Weights

Μπορεί η Zumba να είναι διασκεδαστική, αλλά για ένα καλύτερο αποτέλεσμα, ο συνδυασμός cardio με βάρη είναι ιδανικός για την αύξηση της μυϊκής δύναμης και την απώλεια βάρους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το πανεπιστήμιο Penn State της Pennsylvania.

Τα fitness collabs που θα κυριαρχήσουν το 2018

Photo: Instagram @gymboxofficial

Επιπλέον, fitness μαθήματα που πρέπει να δοκιμάσεις μέσα στο 2018:

Barebell

Σε μια τάξη barebell θα βρεις κινήσεις από μπαλέτο, ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάσεις όλους τους μυς του σώματος σου.

HIIT x Pilates

Ένα τέτοιο μάθημα συνδυάζει ταυτόχρονα HIIT και Pilates, με αποτέλεσμα να κάνεις τόσο ασκήσεις cardio όσο ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

Hydro

Προετοιμάσου για χρονομετρημένα sprints, κολύμβηση χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια και jogging μέσα στο νερό. Ένα μάθημα στην πισίνα που καίει τουλάχιστον 500 θερμίδες.

Featured photo: Stocksy/@bonninstudio
1 reply

Trackbacks & Pingbacks



Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *