SVpost_131111_a

Φρουτα εποχης στο ποτηρι σου

Καλή εβδομάδα με δύο φρουτένιες προτάσεις! Αντί για ένα καφέ στο πόδι, ξεκινήστε το πρωί με φυσικό χυμό εποχιακών φρούτων που θα σας δώσει βιταμίνες και ενέργεια και αφήστε τον καφέ για λίγο αργότερα, όταν ο οργανισμός σας τον χρειάζεται περισσότερο.

Smoothie με ρόδι και αχλάδι

1 κούπα σποράκια ροδιού

1 μπανάνα

1 μεγάλο αχλάδι

μισή κούπα γιαούρτι

λίγο νερό ή χυμό της αρεσκείας σας για να το αραιώσετε

Βάλτε όλα τα υλικά μέσα στο blender και χτυπήστε τα καλά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα σποράκια του ροδιού ολόκληρα. Το smoothie θα έχει μέσα κάποια μικρά κομματάκια από τα κουκούτσια, που προσωπικά δε με ενοχλούν καθόλου. Αν δεν έχετε καλό blender ή δε θέλετε καθόλου κομματάκια στο χυμό, στύψτε το ρόδι σε ένα στίφτη και χρησιμοποιήστε μόνο το χυμό του ή χτυπήστε τα σποράκια στο blender στην αρχή και στραγγίστε τα σε ένα σουρωτήρι για να πάρετε το χυμό τους. Ακόμη, αν δε σας αρέσει το γιαούρτι και η λίγο πιο όξινη γεύση που δίνει στο smoothie, μπορείτε να το αντικαταστήσετε με γάλα ή με κάποιο χυμό.

Mixer φρούτων με ταχίνι και λιναρόσπορο

Αποτελείται από πορτοκάλια, μανταρίνια, μπανάνα και χυμό ανανά. Με τα φρούτα της φωτογραφίας βγαίνουν δύο μεγάλα ποτήρια φρέκος χυμός φρούτων. Και αν θέλετε ακόμα πιο θρεπτικό και υγιεινό ρόφημα, προτείνω να προσθέσετε μια κουταλιά της σούπας ταχίνι ολικής άλεσης και μια κουταλιά σκούρο βιολογικό λιναρόσπορο. Το ταχίνι ταιριάζει φοβερά με τα εσπεριδοειδή και εμπλουτίζει κατά τη γνώμη μου τη γεύση. Όσον αφορά τον λιναρόσπορο, θεωρώ ότι αυτός είναι ένας καλός τρόπος να ενταχθεί στη διατροφή, αφού αλέθεται στο blender και έτσι γίνεται πιο εύπεπτος και η ελαφριά του γεύση ταιριάζει με το χυμό των φρούτων.

Μαρία Πρασσά (bread&tea)

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *