Σαντουιτς μηλου με αμυγδαλοβουτυρο και granola

SVpost_131014_b

Αυτό είναι σίγουρα το πιο υγιεινό σάντουιτς που μπορεί να φάτε ποτέ! Το προτείνω για πρωινό, αν θέλετε κάτι ελαφρύ και γεμάτο ενέργεια, ή για snack οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Αποτελείται από δύο φέτες μήλου, granola και αμυγδαλοβούτυρο.

Η granola είναι βρώμη ψημένη μαζί με ξηρούς καρπούς και μέλι, τη συνταγή μπορείτε να βρείτε στην ανάρτηση της προηγούμενης Δευτέρας. Αν σας αρέσει η βρώμη, αυτός είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να τη νοστιμίσετε. Διαλέξτε τα αγαπημένα σας υλικά, φτιάξτε τη δική σας και αντικαταστήστε τα έτοιμα δημητριακά με δικά σας χειροποίητα.

Αμυγδαλοβούτυρο μπορείτε να βρείτε σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα ή να φτιάξετε και μόνοι σας. Είναι πανεύκολο, δείτε πώς.

Χρησιμοποιήστε ωμά αμύγδαλα και ψήστε τα στους 180 βαθμούς για 10-12 λεπτά μέχρι να πάρουν χρώμα και να αρχίσουν να μυρίζουν. Μόλις χλιαρώσουν λίγο, βάλτε τα στο μούλτι και χτυπήστε τα για λίγα λεπτά μέχρι να αρχίσουν να βγάζουν τα έλαιά τους και να ρευστοποιούνται. Μπορεί κατά τη διάρκεια να χρειαστεί να σταματάτε το χτύπημα για να καθαρίσετε τα τοιχώματα του μούλτι από τα τρίμματα.

Κόψτε, λοιπόν, δύο φέτες μήλου, αλείψτε τη μία με ένα κουταλάκι του γλυκού αμυγδαλοβούτυρο, πασπαλίστε με granola και τοποθετήστε από πάνω τη δεύτερη φέτα. Απλό, νόστιμο, χορταστικό και γεμάτο πολλά θρεπτικά συστατικά, δοκιμάστε το!

Μαρία Πρασσά (bread&tea)

Η Μαρία είναι αρχιτέκτονας. Μεγάλωσε, σπούδασε και μένει στη Θεσσαλονίκη. Προτιμά το λευκό και τα φυσικά υλικά στο χώρο της, αλλά και στους χώρους που σχεδιάζει. Αγαπά το υγιεινό φαγητό και ειδικά το πρωινό! Και τη σοκολάτα, εννοείται! Αν δεν βρίσκεται στο γραφείο, στην κουζίνα ή αν δε φωτογραφίζει τα πρωινά της στο πάτωμα της κρεβατοκάμαρας, τότε σίγουρα κινείται μεταξύ τραμπάλας και τσουλήθρας πίσω από ένα αεικίνητο εναμισάχρονο. Στη στήλη Food | Recipes κάθε εβδομάδα θα δείτε συνταγές για εύκολα, ελαφριά πιάτα και tips για την κουζίνα σας.

Be first to comment

Solve : *
32 ⁄ 16 =