She has good night's sleep ; Shutterstock ID 247427473; PO: today-david

Πρωινές συνήθειες ενός #girlboss που αγαπά τον εαυτό του!

Το να είσαι girlboss δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω απο το να αγαπάς τον εαυτό σου, να τον φροντίζεις σε όλα τα επίπεδα – σωματικά, πνευματικά, συναισθηματικά – να βάζεις στόχους και να κάνεις πράξεις για να τους πετύχεις.

Ο άνθρωπος είναι πιο παραγωγικός τις πρώτες ώρες της ημέρας του. Με το να προσθέσεις λοιπόν κάποια απο τα παρακάτω στην πρωινή σου ρουτίνα, θα αυξηθεί τόσο η αυτοπεποίθηση και η ενέργεια, όσο και η παραγωγικότητα σου.

Ένα ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό ½ λεμονιού

Ξυπνάει τον μεταβολισμό, βοηθά στην πέψη και αποτοξινώνει τον οργανισμό. Πιες το κατά προτίμηση 30’ πριν το πρώτο σου γεύμα.

Υγιεινό πρωινό

Δε μπορεί να μη ξέρεις για τα οφέλη του σωστού πρωινού στον οργανισμό σου. Διάλεξε κάτι υγιεινό που να συνδυάζει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες. Πρόσθεσε φρούτα ή λαχανικά.

Εξέφρασε τα συναισθήματα σου σε ένα αγαπημένο πρόσωπο

Προτίμησε την face to face κουβέντα ή έστω το τηλέφωνο απο ένα απλό μήνυμα στο facebook ή το instagram. Μίλησε με τους ανθρώπους που σ ενδιαφέρουν και μοιράσου τα συναισθήματά σου.

Διαλογισμός

Υπάρχουν πολλά είδη διαλογισμού και το καθένα προσφέρει κάτι διαφορετικό αλλά η βάση όλων είναι η ηρεμία, η αίσθηση του παρόντος και της ευγνωμοσύνης που σου δημιουργούν. Κανε την έρευνα σου και βρες ποιο είδος διαλογισμού σου ταιριάζει περισσότερο και αφιέρωνε 5’-30’ το πρωί ανάλογα με το πρόγραμμα σου, σ’αυτό.

Ευγνωμοσύνη

Προσπάθησε κάθε πρωί να γράφεις ή έστω να σκέφτεσαι απο τρία έως όσα περισσότερα μπορείς, πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων στη ζωή σου. Θα σου αλλάξει τη ζωή για πάντα και θα σε κάνει χαρούμενη και δυνατή.

Yoga

Το πρωί είναι η κατάλληλη ώρα της ημέρας για να κάνεις γιόγκα. Δέκα λεπτά πριν τον πρωινό σου καφέ και πριν τσεκάρεις τα social.

Γυμναστική

Ένα μισάωρο cardio ή προπόνησης με βάρη ή ασκήσεις με το βάρος του σώματος θα σου δώσει όλη την ενέργεια που χρειάζεσαι για την υπόλοιπη μέρα.

Stretching

Αν η πρωινή γυμναστική δεν είναι επιλογή για σένα τότε μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις λίγες διατάσεις. Θα σε ξεκουράσουν και θα σε τεντώσουν μετά το ξύπνημα.

Positive self-talk

Ξεκίνησε την μέρα σου με χαμόγελο, γέμισε το μυαλό σου με θετικές σκέψεις για το σώμα και τη ζωή σου, επικεντρώσου σε ό,τι αγαπάς πάνω σου και αγνόησε τις φωνούλες μέσα σου που σου θυμίζουν όσα πάνε στραβά.

Αποδέξου το παρελθόν, συγχώρεσε τον εαυτό σου και κάνε ένα φρέσκο ξεκίνημα

Κάθε μέρα είναι μια καινούργια αρχή, είναι η πρώτη ημέρα της υπόλοιπης ζωής σου. Μην την σπαταλάς με νεύρα, στεναχώρια ή άγχος για το παρελθόν και τις προηγούμενες πράξεις σου.

Προγραμμάτισε την μέρα και τους ημερήσιους στόχους σου

Τι πρέπει/μπορείς να κάνεις σήμερα που θα σε φέρει πιο κοντά στους στόχους σου; Ποιες υποχρεώσεις πρέπει να πραγματοποιήσεις και τι δουλειές πρέπει να τελειώσεις; Κάνε μια to-do list με όλα τα «πρέπει» της ημέρας καθώς και μια άλλη, με όσους προσωπικούς, μικρούς στόχους θέλεις να πετύχεις μέσα στη μέρα.

Άκου motivational videos στο youtube ή τα λόγια πετυχημένων ανθρώπων

Βάλε motivational videos (ένα καλό σημείο για να ξεκινήσεις είναι το κανάλι VYBO ή τα βιντεάκια του γνωστού motivational speaker Tony Robbins). Με τον καιρό, αυτή η συνήθεια θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις το σωστό τρόπο σκέψης για την επιτυχία και θα σε κάνει να νιώθεις σιγουριά για τον εαυτό σου και τους στόχους σου.

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *