ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

6538429247_7ca1ca3090

Γιατί μας έβαζαν λεμόνι στο σπανακόρυζο; Γιατί τρώμε κάτι μαζί με κάτι άλλο; Είναι ένας τυχαίος γευστικός συνδυασμός ή μήπως βοηθούν σε κάτι αυτά τα διατροφικά ζευγάρια;

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

σπανάκι + λεμόνι

η βιταμίνη C ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου που περιέχεται στο σπανάκι

ντοματοσαλάτα + ελαιόλαδο

το αντιοξειδωτικό λυκοπένιο της ντομάτας αυξάνει τη δράση του παρουσία των καλών λιπαρών οξέων από το ελαιόλαδο

χυμός πορτοκάλι + τοστ με τυρί

η βιταμίνη C βοηθάει την απορρόφηση του ασβεστίου (τυρί)

κόκκινο κρέας (μοσχάρι) + καρότα

ο ψευδάργυρος του μοσχαριού βοηθά στο μεταβολισμό της βιταμίνης Α των καρότων και αντίστροφα η βιταμίνη Α επιδρά θετικά στη σιδηροπενική αναιμία

βούτυρο + κόκκινο κρασί

το λεγόμενο γαλλικό παράδοξο: το βούτυρο φράζει τις αρτηρίες και το κόκκινο κρασί μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης και παρέχει προστασία στο καρδιαγγειακό σύστημα

γάλα ή γιαούρτι + αμύγδαλα

η βιταμίνη D του γιαουρτιού απορροφάται καλύτερα παρουσία των καλών λιπαρών των αμυγδάλων

γάλα ή γιαούρτι + μπανάνα

η ινουλίνη της μπανάνας (ανήκει στις γνωστές φυτικές ίνες) βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου

ψητό στα κάρβουνα + σαλάτα με ξύδι

το ξύδι περιέχει αντιοξειδωτικά τα οποία θα περιορίσουν την καρκινική δράση των καρκινογόνων ουσιών που παράγονται από το ψήσιμο στα κάρβουνα

συκώτι + λεμόνι

η βιταμίνη Ε του συκωτιού δρα συνεργιστικά με τη C και προστατεύουν την όραση

σολομός + μπρόκολο

η βιταμίνη D του ψαριού και το ασβέστιο του μπρόκολου συνεργάζονται για την καλύτερη υγεία των οστών

facebook: grafeiodiatrofis

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *