tumblr_inline_mrdku3jurf1qz4rgp

Ο κανόνας 6/30, για σωστό ύπνο

Ο ύπνος, είναι ένα από τα πιο όμορφα δώρα, που μπορούμε και πρέπει να κάνουμε, στον οργανισμό μας. Η ώρα του ύπνου, είναι ιερή, τόσο για το σώμα, όσο και για το πνεύμα μας. Δυστυχώς,όμως, στην εποχή γρήγορων ταχυτήτων που ζούμε, πολλές φορές, αμελούμε το σωστό ύπνο.

Σου παρουσιάζουμε εδώ τον κανόνα 6/30, για να μπορέσεις από εδώ και πέρα να απολαύσεις ένα σωστό ύπνο.

Μέρος πρώτο: καφεΐνη, η αγαπημένη. Ξέρω πως αγαπάς τον καφέ και τα υπόλοιπα ροφήματα, που σου χαρίζουν ευεξία και τόνωση μέσα στη μέρα, όμως όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου, θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά, αν θέλεις να καταναλώσεις κάποιο τέτοιο ρόφημα. Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε (Study in the journal of clinical sleep Medicine) πρέπει να αφήσεις να μεσολαβήσουν τουλάχιστον έξι ώρες από το τελευταίο ρόφημα καφεΐνης και τον ύπνο σου.

Το δεύτερο μέρος του κανόνα, αφορά τις ηλεκτρονικές συσκευές, τις οποίες χρησιμοποιείς κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το μπλε φως που εκπέμπουν αυτές οι συσκευές επιδρά αρνητικά στον οργανισμό μας, λόγω της παραγωγής μελατονίνης, μία ορμόνη, η οποία ρυθμίζει τον ύπνο.
Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να αφήνεις στην άκρη τις ηλεκτρονικές συσκευές, τριάντα λεπτά πριν πέσεις για ύπνο και καλύτερα θα είναι να μην πάρεις μαζί σου στο υπνοδωμάτιο σου τις ψηφιακές συσκευές σου.

Ο κανόνας 6/30, θα σε ανταμείψει σίγουρα μόλις τον εφαρμόσεις, αν όμως τα προβλήματα με τον ύπνο σου επιμένουν, επέλεξε να απευθυνθείς σε ένα ειδικό γιατρό. Να θυμάσαι ότι ο σωστός ύπνος, είναι η καλύτερη επιβράβευση για τον οργανισμό μας.

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *