Αναζητώντας μαντίλια και παρεό για την θάλασσα -κάπως διαφορετικά από τα συνηθισμένα- ανακάλυψα την Μαρία Γερουλά και το m-y.gr.

DSC03414-1000x1000 (1)

-Πότε δημιουργήθηκε το m-y.gr και πως προέκυψε αυτή η ιδέα; Το ΜΥ που στην ουσία είναι τα αρχικά του ονόματός μου αλλά μου δίνει την δυνατότητα να το συνδέω με τα προϊόντα μου και τις επιλογές μου ΜΥ scarf, MY t-shirt…

Προέκυψε ως ιδέα το 2010 και άρχισε να υλοποιείται το 2011. Η αρχική σκέψη εν μέσω κρίσης ήταν ότι: στην χώρα μας μπορούμε να παράγουμε καινοτόμα υψηλής ποιότητας και αισθητικής προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές, σε πείσμα των δυσκολιών. Δημιουργίες με διεθνή προοπτική που θα έχουν γεύση από την σύγχρονη Ελλάδα και με θέματά που να αφορούν τους πολίτες του κόσμου π.χ. μαντήλι με αστέρια που αναφέρει σε όλες τις γλώσσες την φράση ‘’Τυχερό μου αστέρι” (Καμία διάθεση σωβινισμού). Από τότε εως σήμερα δημιουργήθηκαν και άλλες ανάλογες κινήσεις, άλλες με διάθεση copy paste και άλλες ενδιαφέρουσες, σημείο των καιρών, χαίρομαι πολύ για αυτό. Σταθμός της πορείας μας ήταν ένα μεγάλο event που έγινε στο Μουσείο Μπενάκη, μία έκθεση φωτογραφίας (15 γνωστοί φωτογράφοι φωτογράφισαν τα μαντήλια μας με εικαστικό τρόπο ) Αυτό μας έδωσε μία μεγάλη ώθηση διότι αποσπάσαμε καταπληκτικές κριτικές τόσο απο τον εμπορικό χώρο όσο και απο τον εικαστικό. Ξεκίνησα με μαντήλια (φουλάρια, ποσέτ, πασμίνες, παρεό … μόνο φυσικά υλικά μόνο ελληνικές πρώτες ύλες). Σχέδια με έντονα γραφιστικά στοιχεία και με διάθεση μεταφοράς πληροφοριών π.χ. μαντήλι με Ελληνικές διεθνεις λέξεις, μαντήλι με χρήσιμα τηλέφωνα, μαντήλι με ονόματα, μαντήλι με ετυμολογία και προέλευση κοινών διεθνών λέξεων π.χ. Ευρώπη: αυτή που έχει μεγάλα μάτια (εὐρεία + ὤψ) κ.λ.π.

-Τι μεθόδους χρησιμοποιείτε για να αλλάξετε τα αξεσουάρ των πελατών σας; Δεν τα αλλάζω εγώ αλλά εκείνοι μπορούν να επέμβουν δηλαδή έχω ένα μαντήλι που έχει πάνω όλα τα ονόματα που υπάρχουν στην Ελλάδα, με ανεξίτηλο μαρκαδόρο μπορεί κάποιος να υπογραμμίσει αυτά που τον αφορούν ή να διαγράψει όσους δεν κλπ. Το θέμα εδώ είναι να ταυτιστεί κάπως ο αγοραστής με το προϊόν να το κάνει δική του υπόθεση, αυτό που γράφει να νιώθει ότι τον αφορά, να υπάρχει μία σύνδεση μεταξύ τους τα προϊόντα να βγάζουν συναίσθημα, να το βλέπει κάπως σαν παιχνίδι, να συλλέγει μαντήλια ή τ-σιρτ που τον αφορούν (π.χ μια σειρά απο ένα σετ εβδομάδας ένα για κάθε μέρα με το πρόγραμμα της ιδανικής ‘’ημέρας’’. Η ενότητα που έχει να κάνει με τους άλλους είναι οι exclusive συλλογές. Δηλαδή κάνουμε μαντήλια για αποκλειστική πώληση απο κάποιους ή για κάποια εκδήλωση ή για επαγγελματικό δώρο, ή για προσωπική χρήση αν κάποιος θέλει απλά ένα μόνο για τον ίδιο με συγκεκριμένο θέμα ….. οτιδήποτε. Εκεί το σχέδιο διαμορφώνεται με βάση την ανάγκη του ενδιαφερομένου αλλά πάντα με το δικό μας στιλ αισθητική και ταυτότητα.

-Πόσο ανάγκη έχει κανείς την «μοναδικότητα» σε μια εποχή που σχεδόν τα πάντα παράγονται μαζικά; ΟΙ δημιουργίες ΜΥ συνήθως είναι σε περιορισμένο αριθμό και κάποιες απο αυτές μοναδικές ( υπάρχει μία σειρά το greek ethnik που το κάθε ένα ζωγραφίζεται στο χέρι και είναι μοναδικό). Πέρα απο αυτό όμως πιστεύω πως η μοναδικότητα βγαίνει περισσότερο από τον τρόπο που θα το φορέσει υποστηρίξει κάποιος και απο το πόσο ερωτικά νιώθει με αυτό.

-Με τι έχετε ασχοληθεί επαγγελματικά πριν έρθει στο προσκήνιο το m-y.gr; Τα τελευταία πολλά πολλά χρόνια με παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ, το 2002 κάναμε το Vassilis Zoulias old Athens και τα καταστήματα Parallele. Και στις δύο εταιρείες εκτός από καταστήματα κάναμε τον σχεδιασμό και την παραγωγή των προϊόντων στην Ελλάδα, απίστευτο κατόρθωμα σε μία εποχή που όλα γίνονταν στο εξωτερικό.

-Η νέα σας απασχόληση είναι περισσότερο-λιγότερο δημιουργική από την προηγούμενη; Είναι δημιουργική σίγουρα, θέλω να πιστεύω κάθε τι νέο γίνεται για να ξεπεράσει το προηγούμενο. Άλλωστε η δημιουργικότητα γενικά είναι απαραίτητο στοιχείο ζωής για μένα, οξυγόνο, χωρίς αυτήν τι;

-Οι Έλληνες κατά τη γνώμη σας αρέσκονται στο διαφορετικό και μοναδικό ή προτιμούν την τυποποιημένη οδό; Η τυποποίηση δεν με εκφράζει σε τίποτα, οπότε πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σαν και εμένα. Γενικά νομίζω πως δεν αφορούν όλα όλους και αυτό δεν αφορά μόνο τους Ελληνες φυσικά. Πάντως σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι ο σύγχρονος έλληνας πολίτης του κόσμου έχει υψηλή αισθητική, γνώση άποψη και φαντασία στο ντύσιμό του.

-Τι θα θέλατε να δείτε διαφορετικό στην αισθητική, όχι μόνο την ελληνική αλλά την παγκόσμια; Θέλω αλλαγές ανατροπές, αλλά με περισσότερα στοιχεία ερωτισμού.

m-y.gr/ | facebook

Τώρα που γνώρισες την Μαρία και τις δημιουργίες της μπες εδώ και εδώ για ένα like και άφησε τα στοιχεία σου στην φόρμα συμμετοχής ώστε να διεκδικήσεις το tshirt ή το παρεό.

Νικητές: A. Talama (pareo) και konstantinos1 (tshirt)

DSC08964-1000x1000
ΠΑΡΕΟ ΠΑΣΜΙΝΑ
Απο βαμβάκι και βισκόζ με ψηφιακή εκτύπωση.
165 x 100 εκ
Ελληνικό προϊόν
Eκτός από αυτά που λέει ο Ιωάννης Πολέμης στο ποίημά του Τί είναι η πατρίδα μας; η Ελλάδα είναι και πολλά άλλα…..
DSC09164-1000x1000
Μπλούζα από 100% βαμβάκι
με ψηφιακή εκτύπωση
Ελληνικό πρϊόν
” Τυχερό μου αστέρι ” σε όλες τις γλώσσες.