sugar

Κόψε τη ζάχαρη σε 10 βήματα

Είτε θες να προσέξεις τη διατροφή σου και να χάσεις βάρος, είτε θες να κάνεις ένα μεγάλο καλό στην υγεία του οργανισμού σου, το να κόψεις τη ζάχαρη θα σε βοηθήσει όσο δεν φαντάζεσαι. Πάμε να δούμε πώς θα το καταφέρεις λίγο πιο εύκολα με τα παρακάτω 10 tips των ειδικών.

1. Κάνε το σιγά σιγά.
Αν έχεις συνηθίσει να πίνεις γλυκό τον καφέ σου, να ξεκινάς τη μέρα σου με muffins και να κλείνεις το γεύμα σου με λίγη σοκολάτα, το απότομο κόψιμο της ζάχαρης θα είναι μια σοκαριστική διαδικασία για το σώμα σου. Προσπάθησε να μειώνεις σταδιακά τις ποσότητες της ζάχαρης μέχρι να είσαι έτοιμη να την αποχωριστείς εντελώς.

2. Βάλε πρωτεΐνη στο πρωινό.
Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη έχουν τη δυνατότητα να μας προκαλούν κορεσμό για αρκετές ώρες και να αποτρέπουν τις λιγούρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ξεκίνα τη μέρα σου με λίγο γιαούρτι ή μια ομελέτα και άσε στην άκρη τα μπισκότα σοκολάτας.

3. Μάθε να διαβάζεις τις ετικέτες.
Σε περίπτωση που ως ζάχαρη μετράς μόνο αυτή που βάζεις στον καφέ σου, κάνεις λάθος. Τα περισσότερα επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Σε αυτά περιλαμβάνονται όλα τα αρτοσκευάσματα, τα αλλαντικά και πολλά αλμυρά σνακ. Η ζάχαρη είναι κρυμμένη ως γλυκόζη, σιρόπι γλυκόζης, σιρόπι καλαμποκιού στη πλειοψηφία των τυποποιημένων προϊόντων, οπότε μάθε να αποφεύγεις τα τρόφιμα που περιέχουν κάποια από αυτά τα συστατικά.

4. Πες όχι στα αναψυκτικά.
Ένα κουτάκι αναψυκτικού μαζί με το φαγητό σου, μπορεί να σου δώσει τόση ζάχαρη όσο ένα γλυκό. Απέφευγε τη κατανάλωση αναψυκτικών, ειδικά όσων έχουν ζάχαρη. Ακόμη και οι light ή green εκδόσεις τους όμως περιλαμβάνουν γλυκαντικά τα οποία σταδιακά θα σε κάνουν να επιθυμείς γλυκό, οπότε περιόρισε τα σε 1-2 κουτάκια την εβδομάδα.

5. Φάε φρούτα.
Ο πιο υγιεινός και τρόπος να αποχωριστείς τη ζάχαρη χωρίς να σου λείψουν οι γλυκές γεύσεις είναι να εντάξεις τα φρούτα στη καθημερινή σου διατροφή. Προτίμησέ τα ως ένα ελαφρύ απογευματινό ή αν είσαι από τους ανθρώπους που προτιμούν γλυκές γεύσεις το πρωί, φτιάξε ένα smoothie φρούτων.

6. Γράφε όσα τρώς.
Όπως όταν γράφεις τα συναισθήματά σου είναι πολύ πιο εύκολο να καταλάβεις τι σου φταίει, έτσι και αν γράφεις τι τρώς και τι ώρα, θα αντιληφθείς τι είδους ανάγκες έχει ο οργανισμός σου και θα φροντίσεις να προσαρμόσεις τις διατροφικές σου συνήθειες σε αυτές.

7. Βάλε μέλι.
Ακόμη και αν θες κάτι γλυκό, μπορείς να το έχεις. Προτίμησε όμως να φας λίγο μέλι με τους ξηρούς καρπούς σου ή με το γιαούρτι σου, μιας και είναι φυσική τροφή, αποτελεί super food και μόνο καλό μπορεί να κάνει στο σώμα σου. Extra tip: αντικατέστησε τη ζάχαρη με λίγο μέλι στον καφέ σου και θα μας θυμηθείς.

8. Οι πειρασμοί ας μείνουν εκτός.
Είπαμε ότι θα κάνουμε μια συνειδητή και ώριμη προσπάθεια, αλλά δεν έχουμε και τη πειθαρχία Βουδιστή μοναχού. Προφανώς και αν τα ντουλάπια του σπιτιού σου είναι γεμάτα γλυκίσματα θα μπεις στο πειρασμό να φας ένα μπισκοτάκι με τον καφέ σου, και όπως όλοι γνωρίζουμε το πακέτο θα αδειάσει εντός 24ώρου. ΑΠΛΑ ΠΕΤΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ.

9. Πιές πολύ νερό και τσάι.
Το νερό θα σε βοηθήσει να νιώσεις πιο εύκολα κορεσμό και το τσάι θα σου δώσει τόνωση και ενέργεια παράλληλα με μια ευχάριστη γεύση. Προτίμησε φακελάκια με αρώματα φρούτων ή μπαχαρικών που θα σου δώσουν τη ψευδαίσθηση του γλυκού με 0 θερμίδες.

10. Επέμεινε για 21 μέρες.
Μια συνήθεια χρειάζεται 21 μέρες για να εγκατασταθεί. Αν καταφέρεις να κρατηθείς αυτές τις πρώτες 3 εβδομάδες, οι πιθανότητες να κρατηθείς μακριά από τη ζάχαρη για πολύ καιρό ακόμη αυξάνονται κατακόρυφα.

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *