Η μοδα των αξιων

Όλες οι γιορτινές ημέρες, έχουν μια ιδιαίτερη ικανότητα στο να διαμορφώνουν διαφορετικά την καθημερινότητα μας. Η διαφορετικότητα βέβαια, πέρα από ένα πολύ θετικό κλίμα που προκύπτει από την ανταλλαγή των ευχών (όπως συνηθίζεται), εντοπίζεται και στη διαφορετικότητα των σκέψεων από τις υπόλοιπες ημέρες. Σκέψεις που περιστρέφονται γύρω από τα αγαπημένα μας πρόσωπα ή ανθρώπους που μας είναι σημαντικοί για τους δικούς μας και μόνο λόγους.

Καθώς λοιπόν όλοι θα επιλέξουμε να περάσουμε αυτές τις ημέρες με τους “δικούς μας” ανθρώπους καλούμαστε να επιλέξουμε για αυτούς ένα δώρο. Ένα δώρο που θα ευχαριστήσει τον/την παραλήπτη/τρια, για τους δικούς του/της λόγους και όχι για εκείνους του αποστολέα. Στο σημείο λοιπόν αυτό, έρχεται στο μυαλό μας ο τρόπος που ο καθένας μας προσεγγίζει τη αξία ενός αντικειμένου ή που καλύτερα ανακαλύπτει το μεγαλείο μέσα στην απλότητα που οι άλλοι αδυνατούν να εντοπίσουν.

Εδώ λοιπόν οι αξίες της μόδας, έχουν την ίδια μορφή με την προσωπική οπτική του κάθε αγαπημένου μας προσώπου. Είναι ένα πρίσμα από τις προσωπικές αποχρώσεις του καθενός μας, επιβεβαιώνοντας ξεκάθαρα ότι ανεξάρτητα από το πόσο εντυπωσιακό ή πολυτελές μπορεί να είναι ένα αντικείμενο, η συμβολικότητα που αντιπροσωπεύει θα είναι αυτή που θα καθορίσει την τελική αξία του, στα μάτια του/της παραλήπτη/τριας.

Ακούγεται αρκετά παράδοξα, αλλά πραγματικά η αξία ενός δώρου δεν κοστολογείται μόνο από το καρτελάκι της αναγραφόμενης τιμής. Περικλύει τις ιδιαιτερότητες που ο κάθε ένας/μια από εμάς επιλέγει να ικανοποίησει από την απόκτηση του συγκεκριμένου είδους, εκφράζοντας ταυτόχρονα τη μοναδικότητα του/της και αδιαφορώντας για οτιδήποτε “in” ή “it” λανσάρουν οι επώνυμοι οίκοι, αν απλούστατα δεν τους προκαλούν μια αίσθηση οικειότητας κατά τη χρήση τους. Πως αλλιώς άραγε μπορεί κανείς να περιγράψει το συναίσθημα της αναγνώρισης του “ιδανικού” προϊόντος ανάμεσα στα αναρίθμητα παρόμοια που του/της παρουσιάζονται ή διαφημίζονται;

1

Ίσως αν τις ημέρες αυτές, δώσουμε λίγο μεγαλύτερη έμφαση στις επιλογές των δώρων για τα αγαπημένα μας πρόσωπα και εστιάσουμε περισσότερο στη αξία που θα έχει για εκείνον παρά για τον εντυπωσιασμό που θα προκαλέσει το περιτύλιγμα, ίσως επαναπροσδιορίσουμε και τις δικές μας αξίες. Εκείνες που ενστικτωδώς καθημερινά, καθορίζουν τη δική μας προσωπικότητα, ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώνουν ότι όσο ο χρόνος κυλάει, όλα θα αλλάζουν και θα επαναπροσδιορίζονται, τόσο για τους άλλους όσο και εμάς.

Με καταγωγή από τη Σούρπη του Βόλου, εγκαταστάθηκα στην Αθήνα τα τελευταία 12 χρόνια. Κατά την περίοδο αυτή σπούδασα Fashion Styling, Fashion Marketing και Visual Merchandising ενώ αργότερα ασχολήθηκα και με τη φωτογραφία. Η μόνιμη διάθεση για πειραματισμό και η διαρκής ανάγκη εξέλιξης, με έφεραν σε επαφή με εξίσου δημιουργικούς και ανήσυχους ανθρώπους, όπου οι συνεργασίες μαζί τους, μου επιβεβαίωσαν πως ακολουθώ μια κατεύθυνση απόλυτης προσωπικής ικανοποίησης. Αυτή την περίοδο δραστηριοποιούμαι στο χώρο της παρουσίασης ρούχων και διδάσκω Visual Merchandising στη Pansik. Η καθημερινή μου έρευνα για έμπνευση, στον τομέα της μόδα, και της τέχνη βρίσκεται διαθέσιμη στις ιστοσελίδες μου, www.stylists.gr & www.merchandising.gr. Ο ελεύθερος μου χρόνος είναι μοιρασμένος ανάμεσα στη βιβλιοφαγία, την αναρρίχηση και το ποδήλατο στην πόλη.

Be first to comment

Solve : *
28 ⁄ 14 =