Cara Delevigne | Το νεο πρόσωπο της Puma

sv_fashionnews-1

Μερικές μέρες πριν η Puma ανακοίνωσε πως το νέο πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας “Do You” είναι το μοντέλο Cara Delevigne. Μέσω αυτής της καμπάνιας, το brand φιλοδοξεί να γεμίσει αυτοπεποίθηση τις γυναίκες.

COS x Agnes Martin

sv_fashionnews-4

Το Σουηδικό brand COS, με αφορμή την συνεργασία του με το παγκοσμίως γνωστό μουσείο Solomon R.Guggenheim της Νέας Υορκης, έχει δημιουργήσει μία συλλογή που αποτελείται από 12 κομμάτια με γυναίκεία καθώς και με ανδρικά ρούχα, εμπνευσμένα από την καλλιτέχνη Agnes Martin. Άλλωστε, όπως έχει αναφέρει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Karin Gustafsson, η Agnes Martin είναι από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες του 20ου αιώνα και τα έργα της πάντα ενέπνεαν την σχεδιαστική ομάδα της COS να δημιουργεί συλλογές σε μίνιμαλ γραμμές. Η φωτογράφηση της νέας συλλογής πραγματοποιήθηκε φυσικά στον χώρο του μουσείου Guggenheim.

H&M x Kenzo

sv_fashionnews-2

 Οι πρώτες φωτογραφίες της πολυαναμενόμενης συνεργασίας έχουν κιόλας αποκαλυφθεί. Τα πρόσωπα που φωτογραφήθηκαν από τον Γάλλο φωτογράφο Paul Goude για την καμπάνια είναι ο Chance The Rapper, το μοντέλο Iman και ο χορευτής της hip-hop Suboi. Στις 17 Οκτωβρίου θα αποκαλυφθεί και η υπόλοιπη συλλογή στην οποία θα συμπρωταγωνιστούν η Rosario Dawson, ο Ryuichi Sakamoto, η Chloe Sevigny και η Xiuhtezcatl Martinez.

Pharell Williams & adidas Originals

sv_fashionnews-3

Μία συνεργασία που μετράει από την πρώτη μέρα κιόλας πληθώρα επιτυχιών. Αυτή τη φορά, προς τιμήν της πολιτισμικής διαφορετικότητας στον κόσμο, μας παρουσιάζουν την νέα σειρά εν ονόματι “Hu” (συντομογραφία της λέξης human being, human race, humankind) η οποία φημολογείται πως αντιπροσωπεύει την φιλοδοξία του Pharrell να ενώσει τους ανθρώπους με αγάπη, πάθος και ενέργεια μέσα από τα ρούχα. Επίσης, όπως τόνισε ο καλλιτέχνης, η λέξη Hu αναφέρεται σε χρώμα, όπως όλοι οι άνθρωποι έχουν διαφορετικό χρώμα, και είναι διαφορετικοί αλλά ενωμένοι. Η νέα συλλογή που αναμένεται στα καταστήματα από τις 29 Σεπτεμβρίου  αποτελείται από 19 κομμάτια και παρουσιάζει σημαίες και μετάφραση της φράσης “human race” στα αγγλικά γαλλικά, και Γιαπωνέζικα.