Πως με απλά και έξυπνα tips θα μάθουμε να ξεφεύγουμε από awkward στιγμές.

Πολλές φορές έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι με καταστάσεις που θα θέλαμε να ανοίξει η γη να μας καταπιεί. Στιγμές που ελπίζαμε ότι θα βρεθεί κάποιος να μας σώσει έστω και την τελευταία στιγμή. Πάντα υπάρχουν μικρές, εύκολες λύσεις να ξεφύγουμε από τέτοιες καταστάσεις.Ποιες είναι αυτές;

# Η βαρετή συζήτηση σε party

ευκολοι και απλοι τροποι να γλιτωσεις απο αβολες καταστασεις “Η ευγένεια κάνει κάποιον να φαίνεται εξωτερικά όπως θα έπρεπε να είναι εσωτερικά.” είχε πει ο γάλλος συγγραφέας Jean de La Bruyère. Μετά από αυτό, θα πρέπει να  αποχαιρετήσεις την αγενή σου συμπεριφορά απέναντι στον τύπο που ήρθε να σου πιάσει την κουβέντα επειδή σε είδε να κάθεσαι μόνη σου-κοντά στον μπουφέ φυσικά. Έλα όμως που ο τύπος αυτός είναι πιο βαρετός και από την γενικότερη εικόνα του party. Νιώθεις ότι τα δευτερόλεπτα μαζί του περνάνε όπως τα χρόνια. Σε ρωτάει διάφορα πράγματα με σκοπό να σπάσει τον πάγο μεταξύ σας και εσύ απλά απαντάς μονολεκτικά και τις περισσότερες φορές λες και ψέμματα  απλά και μόνο για να μην χρειαστεί να αναλύσεις κάτι παραπάνω. Υπάρχουν πιο ευγενικοί τρόποι για να γλιτώσεις από τον ενοχλητικό – κατά εσένα – τύπο. Αρχικά μπορείς απλά να πεις ότι πας να βάλεις ένα ποτό και στον δρόμο ΤΥΧΑΙΑ να πιάσεις κουβέντα με κάποιον άλλον. Άλλη μια λύση είναι να προσφερθείς να βοηθήσεις την οικοδέσποινα,διότι μεταξύ μας είσαι ικανή μέχρι και αυτό να κάνεις προκειμένου να φύγεις μακρυά του.

#Ενοχλητικά Τηλεφωνήματα

ευκολοι και απλοι τροποι να γλιτωσεις απο αβολες καταστασεις Και σε ποιον δεν έχει τύχει να τον πάρουν τηλέφωνο από διάφορες ασφαλιστικές εταιρείες την ώρα που μόλις έχει καταφέρει να κοιμηθεί. Ποιός από εμάς δεν έχει μιλήσει έστω και λίγο άσχημα στον υπάλληλο; Και ποιός υπάλληλος όμως δεν έχει επιμείνει ενώ του διευκρινίζουμε ότι δεν ενδιαφερόμαστε; Σίγουρα πρέπει να μπούμε στην θέση του συγκεκριμένου υπάλληλου και να κατανοήσουμε πως κάνει την δουλειά του και πως απλά εκτελεί και αυτός με την σειρά του συγκεκριμένες εντολές. Σίγουρα ένα  απλό “ευχαριστώ πολύ δεν ενδιαφέρομαι” είναι αρκετά ευγενικό. Τι γίνεται όμως όταν ο υπάλληλος επιμένει πως η συγκεκριμένη προσφορά είναι ότι καλύτερο υπάρχει και ότι πρέπει να την αγοράσουμε; Τότε τα πράγματα αλλάζουν. Θα χρειαστείς λίγο περισσότερη υπομονή να εξηγήσεις ήρεμα και χωρίς φωνές ( γιατί με τις φωνές χάνεις και το δίκιο σου) ότι η συγκεκριμένη προσφορά αυτήν την περίοδο δεν σε εξυπηρετεί και ότι μπορεί κάποια στιγμή να τους προτιμήσεις. Το κλειδί είναι η ηρεμία και η ευγένεια!

#Η επαναλμβανόμενη ιστορία

ευκολοι και απλοι τροποι να γλιτωσεις απο αβολες καταστασεις Ο πατέρας σου σου αφηγείται για ακόμα μια φορά αυτό το αστείο σκηνικό που συνέβη εκείνο το καλοκαίρι στην Σαντορίνη. Εσύ όμως έχεις φτάσει σε σημείο να θυμάσαι και την παραμικρή λεπτομέρεια αυτής της ιστορίας και αν κάτι ξεχνάει να πει του το υπενθυμίζεις κιόλας. Το ερώτημα είναι: τον αφήνεις να την πει για μια ακόμη φορά ή του κόβεις τα φτερά και του λες ότι έχει καταντήσει βαρετή αυτή η ιστορία; Αν η ιστορία διαρκεί πάνω από 1 λεπτό και είστε οι δύο σας τότε ναι, διέκοψε τον και εξήγησέ του πως αυτή η ιστορία έχει πάψει να είναι αστεία. Μπορείς να δοκιμάσεις και εναλλακτικές φράσεις τύπου: “θυμάμαι σαν τώρα όταν μας την έλεγες αυτή την ιστορία και γελάγαμε όλοι” ή κάτι σαν “Ναι θυμάμαι τι είχε συμβεί. Τόσο αστείο που είναι δεν μπορώ να το ξεχάσω”!