Διαιτα καλοκαιρι VS χειμωνας

sumwint-1024x640

Συμπληρώστε τη φράση: «το …  χάνω πάντα κιλά», με τις λέξεις καλοκαίρι ή χειμώνας, ανάλογα με αυτό που σας εκφράζει. Έχω κάνει συζητήσεις και για τις δύο περιπτώσεις και έχω ακούσει άπειρα επιχειρήματα, υπέρ και κατά και των δύο ενδεχομένων. Παρακάτω θα βρείτε κάποιους λόγους που υποστηρίζουν τις δύο εποχές, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο αντικειμενικούς.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΧΕΙΜΩΝΑΣ

η ζέστη κόβει την όρεξη το κρύο αυξάνει τις καύσεις
ο καλός καιρός ευνοεί τη φυσική δραστηριότητα (ας μην ξεχνάμε και τα καθημερινά μπάνια στις διακοπές) το γυμναστήριο είναι άνετο μόνο τους χειμερινούς μήνες
με τη ζέστη πίνουμε περισσότερο νερό με το κρύο γλιτώνουμε τις καλοκαιρινές μπύρες και τα cocktails
είμαστε περισσότερες ώρες εκτός σπιτιού και δεν προλαβαίνουμε να φάμε είμαστε περισσότερες ώρες εντός σπιτιού και μπορούμε να εφαρμόσουμε καλύτερα το πρόγραμμά μας
τα καλοκαιρινά ρούχα- μαγιό είναι περισσότερο αποκαλυπτικά και αυτό από μόνο του είναι κίνητρο το χειμώνα έχουμε όλο τον καιρό μπροστά μας, χωρίς άγχος για το μαγιό, να μπούμε σε ρυθμούς διατροφής
ο καλός καιρός οδηγεί σε καλύτερη διάθεση και είναι πιθανό να γλιτώσουμε κάποιες συναισθηματικές υπερφαγίες η ρουτίνα βοηθάει την έννοια του προγράμματος. Ο καλός καιρός φέρνει τις παρέες, τις εξόδους και τις καταστροφές
τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά είναι πιο λαχταριστά και αποτελούν καλή λύση για κυρίως γεύμα τα «ζεστά» φαγητά και ειδικά οι σούπες είναι περισσότερο χορταστικά
δεν έχουμε τα οικογενειακά γεύματα βλ. Χριστούγεννα-Πάσχα ποιος κάνει δίαιτα στις διακοπές του;
1 μπάλα παγωτό έχει 150 θερμίδες, ενώ μια ολόκληρη σοκολάτα 500 θερμίδες ποιος τρώει μόνο μια μπάλα παγωτό;

Είμαι σίγουρη ότι μπορούμε να βρούμε και άλλα επιχειρήματα, ειδικά αν είμαστε σε διάθεση που δε θέλουμε να κάνουμε δίαιτα. Τη στιγμή όμως που θα το αποφασίσουμε, η εποχή δε θα μας νοιάζει και το κίνητρό μας θα είναι περισσότερο σημαντικό από μια μπύρα ή μια σοκολάτα. Αυτό που χρειάζεται σε κάθε περίπτωση, είναι να βρίσκουμε λόγους που να υποστηρίζουν και θα ενισχύουν την επιλογή μας και θα μας κρατάνε στον ίσιο δρόμο.

Η Κλειώ είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Τελείωσε το τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διαιτολογίας του Χαροκόπειου πανεπιστημίου και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική ψυχολογία και στο life coaching. Δοκιμάζει διαρκώς νέα είδη γυμναστικής. Μαγειρεύει τα πάντα with a diet twist αν και λατρεύει το junk food. Προσπαθεί να πλέκει για να χαλαρώνει και τα καταφέρνει... να πλέκει, όχι να χαλαρώνει! Ονειρεύεται μια μέρα να δημοσιεύσει τα ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν σε ένα διαιτολογικό γραφείο... Γράφει για τη ψυχολογική διάσταση της διατροφής.

1 Comment

Leave a Reply

Solve : *
4 × 5 =