2 Vegan Post-Workout Smoothies

2 Vegan Post-Workout Smoothies

Το τέλειο σνακ για μετά την προπόνηση.

Orange + Cinnamon Shake

Θα χρειαστείς:

1 κούπα γάλα αμυγδάλου 1/4 κούπας αποξηραμένες καρύδες 1/2 κούπας νερό καρύδας 1 πορτοκάλι 1/4 κούπας κάσιους 1/8 κούπας ζάχαρη 1/4 κ.γ. κανέλα 1 κούπα πάγο

2 Vegan Post-Workout Smoothies

Mango, Mint + Parsley Shake

Θα χρειαστείς:

1 κούπα γάλα καρύδας 1/2 κούπας αποξηραμένες καρύδες 1/2 κούπας νερό καρύδας 1 μάνγκο 1/4 κούπας κάσιους 1/8 κούπας ζάχαρη 1/2 κούπας πράσο 1/4 κούπας μέντα 1 κούπα πάγο

Προετοιμασία:

Ρίξε τα υλικά του κάθε smoothies σε ένα blender και χτύπησέ τα για περίπου 2 λεπτά, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Δες αν χρειάζεται περισσότερη ζάχαρη, διαφορετικά είναι έτοιμα!

0 replies


Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *