Οι 10 πιο κουλοι τροποι αδυνατισματος

Εκεί που η λέξη δίαιτα έχει αρχίσει να ακούγεται εφιαλτική, η επιστήμη έκανε ό,τι έρευνα μπορούσε, για να βρει εναλλακτικούς τρόπους αδυνατίσματος! Είναι λίγο κουλοί και μπορεί να μας κάνουν να αισθανθούμε κάπως περίεργα εφαρμόζοντάς τους, αλλά ας δώσουμε μια ευκαιρία.

 diet

  1. Τρώγε με το «αδύναμο» χέρι σου. Οι έρευνες έδειξαν ότι όταν τρώμε με το λάθος χέρι τρώμε λιγότερο. Από ότι φαίνεται ο εγκέφαλος κάνει συγκεκριμένους συσχετισμούς με συγκεκριμένες συνθήκες, οπότε όσο επιμένουμε στα ίδια μοτίβα πχ. δεξί χέρι, τείνουμε στην υπερφαγία.
  2. Βάψε τα πάντα μπλε. Είναι το χρώμα που σχετίζεται λιγότερο με το φαγητό, καθώς υπάρχουν ελάχιστα μπλε τρόφιμα στη φύση. Συνεπώς το μπλε θεωρείται πως κόβει την όρεξη και αν η κουζίνα δεν είναι πολύ χαριτωμένη σε τέτοια απόχρωση, τότε μπορούμε να επιλέξουμε ένα μπλε σερβίτσιο ή τάπερ, σουπλά κλπ.
  3. Φάε γυμνός. Υπάρχει η λεγόμενη “naked lunch diet” σύμφωνα με την οποία, το γυμνό σώμα δημιουργεί έξτρα ενοχές για κάθε τι ύποπτο που τρώμε και αυτό από μόνο του είναι αποτρεπτικός παράγοντας ξεσαλώματος…
  4. Φάε μπροστά στον καθρέφτη. Στα πλαίσια της παραπάνω παλαβομάρας, το να κοιτιόμαστε στον καθρέφτη όσο τρώμε μας φέρνει αντιμέτωπους με την σκληρή πραγματικότητα…
  5. Όποτε πεινάς μύρισε μέντα. Οι μελέτες έδειξαν ότι η μέντα μειώνει την όρεξη και συνεπώς και την πρόσληψη θερμίδων.
  6. Φόρα μια κορδέλα γύρω από τη μέση σου (κάτω από τα ρούχα). Οι γαλλίδες ακολουθούν αυτό το μικρό μυστικό όταν βγαίνουν για φαγητό, για να καταλαβαίνουν πότε πρέπει να σταματήσουν.
  7. Τρώγε μόνο γλυκίσματα που έχουν περιτύλιγμα. Οι ερευνητές παρατήρησαν μείωση στην κατανάλωση γλυκών κατά 30% όταν αυτά βρίσκονταν μέσα σε περιτύλιγμα, διότι το γεγονός ότι δεν ήταν άμεσα διαθέσιμα, δεν τα έκανε τόσο ελκυστικά.
  8. Πλύνε τα δόντια σου μετά το φαγητό. Με αυτόν τον τρόπο ο εγκέφαλος θα σημάνει τη λήξη του γεύματος και δε θα ψάχνουμε γύρω γύρω να τσιμπολογήσουμε.
  9. Μύρισε βανίλια μετά το φαγητό. Η μυρωδιά της βανίλιας φαίνεται ότι περιορίζει τη διάθεση για επιδόρπιο. Μια καλή λύση θα ήταν τα κεριά με άρωμα βανίλιας.
  10. Βγάλε το φαγητό σου φωτογραφία! Η καταγραφή της κατανάλωσης τροφίμων υπήρχε από παλιά σαν έννοια για τον περιορισμό του φαγητού. Τώρα όμως με την τεχνολογία στα χέρια μας, το ημερολόγιο καταγραφής γίνεται πιο άμεσα και χωρίς να κλέβουμε (βλ. να παραλείπουμε ότι δε μας συνέφερε να γράψουμε)

Για να ανακεφαλαιώσω, αν θες να αδυνατίσεις χωρίς να κάνεις δίαιτα, θα πρέπει να τρως γυμνός, μπροστά από έναν καθρέφτη, φορώντας μια ζώνη γύρω από τη μέση σου, με το «αδύναμο» χέρι σου, σε πιάτο μπλε. Μην ξεχάσεις να μυρίσεις μέντα πριν φας και βανίλια αφού φας και να βγάλεις το φαγητό σου φωτογραφία! Α, και να πλύνεις κατευθείαν τα δόντια σου και αν θες επιδόρπιο να έχει περιτύλιγμα!

Καλή όρεξη!

Η Κλειώ είναι κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος. Τελείωσε το τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διαιτολογίας του Χαροκόπειου πανεπιστημίου και στη συνέχεια μετεκπαιδεύτηκε στη συμβουλευτική ψυχολογία και στο life coaching. Δοκιμάζει διαρκώς νέα είδη γυμναστικής. Μαγειρεύει τα πάντα with a diet twist αν και λατρεύει το junk food. Προσπαθεί να πλέκει για να χαλαρώνει και τα καταφέρνει... να πλέκει, όχι να χαλαρώνει! Ονειρεύεται μια μέρα να δημοσιεύσει τα ευτράπελα περιστατικά που συμβαίνουν σε ένα διαιτολογικό γραφείο... Γράφει για τη ψυχολογική διάσταση της διατροφής.

Be first to comment

Solve : *
28 ⁄ 14 =